Musikværksteder

24. Percussion and Drums United (fredag) - Åby Skole

Har du lyst til at lære at spille trommer? Og spille sammen med dine venner?
Så er Percussion and Drums United en god mulighed.
Vi har i et samarbejde mellem Aarhus Musikskole og Åby Skole lavet et godt tilbud til dig.

Percussion and Drums United er undervisning på hold med ca. 5 deltagere.
Vi spiller på eltrommesæt og har udviklet et system hvor du får individuel vejledning, og vender dig til at spille til musik og sammen med andre fra start.
Nogle gange vil du også skulle øve dig til film. Se evt. mere på: percussionanddrumsunited.dk

Inden vi sammensætter holdene vil vi – hvis vi ikke kender dig i forvejen invitere dig til en lille prøve. Prøven går ud på at høre hvad du kan på trommer.
Baggrunden for prøven er et ønske om velfungerende og dynamiske hold, og vi sammensætter holdet (efter prøven) ud fra musikpædagogiske hensyn som alder, niveau og elevens forudsætninger.
Skulle det ske, at du ikke kan være med på et hold, vil Musikskolen og os bag Percussion and Drums United i samarbejde forsøge at finde et andet og godt musiktilbud.

Lektionen er 30 minutter pr. uge
Pris for en sæson (august - juni) kr. 1200 + kr. 100 i tilmeldingsgebyr.

• Åby Skole (6. + 7. kl.) fredag efter skole