Sammenspil, orkestre og bands

Bands og rytmisk sammenspil

Gruppeprøver AaCB

Gruppeprøver til Aarhus Concert Band er fortsætterholdet fra Juniorblæs, men det kan også være et tilbud til andre dygtige børn som ikke har orkestererfaring.

Gruppeprøver til Aarhus Concert Band er et gratis tilbud til de elever som spiller træblæs og messinginstrumenter, og som har fået undervisning i minimum 2 år.
Her øver vi i en mindre gruppe det repertoire som Aarhus Concert Band øver - og går i dybden med det som kan være svært.

Undervisningen foregår på Brobjergskolen i lokale 302 torsdag kl. 16.45 til 17.30

Blæseorkestre

Strygeorkestre