Musik og bevægelse

1-årige

Om holdet

Den 1-årige er typisk meget aktiv. Kravler, står og går så snart, der er mulighed for det. Barnet er i fuld gang med at lære at komme frem og ud i verden, og børnene undersøger det nye spændende sted, musiklokalet!

I Musik og bevægelse for 1-årige skaber underviseren en tryg legende ramme for voksne og børn. Vi synger fagtesange, danser og hopper, spiller trommer, rasleæg, marimba og leger med tørklæder, ærteposer og meget mere.

Børnene deltager på mange planer i den alder; nogle sidder på skødet, andre går rundt i lokalet og udforsker omgivelserne.
Når de voksne deltager aktivt og viser glæde ved musikken får børnene en givende musikalsk oplevelse og gennem bevægelse og leg med mor eller far udvikler de sig både musikalsk, motorisk, sprogligt og socialt.

På 1-årsholdet skabes en hyggelig og nærværende stund mellem barnet og den voksne, hvor der gives plads til barnets stærke nysgerrighed og behov for bevægelse.
Af hensyn til pladsen og balancen mellem børn og voksne i rummet, kan der kun deltage én voksen pr. barn.

Man opnår søskenderabat på barn nr. 2 eller flere, ved tilmelding på SAMME Musik og bevægelseshold.

Musik og bevægelse

1 barn med 1 forælder:   715 kr. / rate*
+1 søskende:  +238 kr. / rate*
Administrationsgebyr:  100 kr. / sæson