Performers

Om holdet

I Backbeats/Performers danner sammenspilsnumre og "grooves" fundamentet for undervisningen.
De mere typiske rytmiske instrumenter, såsom bas, guitar, keyboard, trommer og vokal mixes med bl.a. stomp, percussion, marimba og elektronisk musik.

Instrumenterne i Performers er i rotation, således at eleverne ikke er bundet til ét instrument en hel sæson, men i stedet får lov til at prøve kræfter med forskellige instrumenter.

Undervisningen på holdene Backbeats og Performers indebærer også, at eleven arbejder med bl.a. rytmisk træning, gehør og improvisation - dette er med til at videreudvikle elevens musikalske fundament, og ydermere styrke og udvikle kreativiteten og det personlige udtryk.

12-16 år

Musikværksteder