Et Kapitel er slut!

Fredag den 31. marts blev der afholdt en stor afskedsreceptionen i Rådhushallen, for leder af Aarhus Musikskole igennem 26 år, Lars-Ole Vestergaard.
Vi var beærede over at byde velkommen til 150 gæster, inklusiv borgmester Jacob Bundsgaard og rådmændene Rabih Azad-Ahmad og Anders Winnerskjold, som deltog i ceremonien for at hylde og takke Lars-Ole for hans betydningsfulde bidrag til udviklingen af musik og kultur i vores samfund.
Efter 26 års tro tjeneste til Aarhus Musikskole, har Lars-Ole besluttet at træde tilbage fra sin stilling, og vi udtrykker vores dybfølte taknemmelighed overfor hans lederskab og engagement.
Vi ønsker Lars-Ole alt det bedste i hans fremtidige bestræbelser og takker ham for hans uerstattelige indsats.

Aarhus Musikskole